Als marketeer, fondsenwerver en projectmanager creëer ik doeltreffende plannen, strategieën en campagnes.

Welke mensen inspireren, overtuigen en tot actie aanzetten.

Van briefing tot evaluatie.

Mijn naam is Dave Dielissen en ik ben de drijvende kracht achter de eenmanszaak Woestijnpauw. De Woestijnpauw is een niet bestaand dier. Toch kwam ie op mijn pad en bleek het een schat te zijn die ik midden in de woestijn vond en die alles in beweging zette. Woestijnpauw staat voor iets creëren wat er nog niet is, daar mee te pronken, de aandacht op zich te vestigen en zijn doel te bereiken. Inderdaad, zoals een pauw pronkt met zijn veren en daarmee de blikken op zich gericht krijgt. Zelfs op een podium waarop dat in eerste instantie onwaarschijnlijk lijkt, juist ja: de woestijn.

Mijn missie
Mijn missie is om de wereld een stukje beter en mooier te maken. Ik werk dan ook graag voor maatschappelijk betrokken organisaties die impact willen maken. Op mens, dier of milieu. Kleinschalig of op mondiaal niveau.

Als marketeer en fondsenwerver creëer ik strategieën en campagnes welke mensen inspireren, overtuigen en tot actie aanzetten. Als projectmanager zorg ik voor een succesvolle voorbereiding, begeleiding en afronding van projecten. Ik help graag opdrachtgevers om een oplossing te vinden voor hun vraagstuk of probleem. Zodat zij een verschil kunnen maken voor en met hun klanten.

Hoe doe ik dat?
Marketing, fondsenwerving en projectmanagement lijken op het eerste gezicht misschien hele uiteenlopende disciplines. Maar eigenlijk hebben we heel veel raakvlakken en zelfs overeenkomsten. In ieder geval op de wijze waarop ik ze uitvoer. Bij alles wat ik doe hanteer ik namelijk twee voor mij cruciale en onderscheidende methodes: neuromarketing en storytelling.

Zowel online marketing en fondsenwerving draaien namelijk over het aankaarten van een bepaald probleem of kwestie door middel van het vertellen van mooie en/of aangrijpende verhalen. De kracht van dit verhaal wordt hierbij dus doelmatig ingezet (=storytelling). Met als doel dat deze verhalen iemand tot actie aanzetten. Hierbij gebruik makende van verschillende beïnvloedingsprincipes, afkomstig uit de psychologie en de gedragswetenschappen (=neuromarketing).

Wie ben ik verder?
Ik beschik over meer dan 14 jaar aan ervaring, kennis en passie om samen te werken aan het verwezenlijken van jouw doelen.
Ik heb wetenschappelijk en praktijkgerichte opleidingen gevolgd op het gebied van o.a. digitale strategieën, leiderschap, communicatiewetenschap, management en consultancy aan de Beeckestijn Business School, de Vrije Universiteit en aan de NHTV.

Hoe kan ik jou helpen?
Dus of je nu op zoek bent naar een tijdelijke invulling (strategisch of uitvoerend), meer aan de slag wilt gaan met online marketing of fondsenwerving of jouw project succesvol wil laten verlopen van brainstorm tot evaluatie. Neem contact met me op, zodat we kunnen bekijken hoe ik jou verder kan helpen.

Mijn naam is Dave Dielissen en ik ben de drijvende kracht achter de eenmanszaak Woestijnpauw. De Woestijnpauw is een niet bestaand dier. Toch kwam ie op mijn pad en bleek het een schat te zijn die ik midden in de woestijn vond en die alles in beweging zette. Woestijnpauw staat voor iets creëren wat er nog niet is, daar mee te pronken, de aandacht op zich te vestigen en zijn doel te bereiken. Inderdaad, zoals een pauw pronkt met zijn veren en daarmee de blikken op zich gericht krijgt. Zelfs op een podium waarop dat in eerste instantie onwaarschijnlijk lijkt, juist ja: de woestijn.

Mijn missie
Mijn missie is om de wereld een stukje beter en mooier te maken. Ik werk dan ook graag voor maatschappelijk betrokken organisaties die impact willen maken. Op mens, dier of milieu. Kleinschalig of op mondiaal niveau.

Als marketeer en fondsenwerver creëer ik strategieën en campagnes welke mensen inspireren, overtuigen en tot actie aanzetten. Als projectmanager zorg ik voor een succesvolle voorbereiding, begeleiding en afronding van projecten. Ik help graag opdrachtgevers om een oplossing te vinden voor hun vraagstuk of probleem. Zodat zij een verschil kunnen maken voor en met hun klanten.

Hoe doe ik dat?
Marketing, fondsenwerving en projectmanagement lijken op het eerste gezicht misschien hele uiteenlopende disciplines. Maar eigenlijk hebben we heel veel raakvlakken en zelfs overeenkomsten. In ieder geval op de wijze waarop ik ze uitvoer. Bij alles wat ik doe hanteer ik namelijk twee voor mij cruciale en onderscheidende methodes: neuromarketing en storytelling.

Zowel online marketing en fondsenwerving draaien namelijk over het aankaarten van een bepaald probleem of kwestie door middel van het vertellen van mooie en/of aangrijpende verhalen. De kracht van dit verhaal wordt hierbij dus doelmatig ingezet (=storytelling). Met als doel dat deze verhalen iemand tot actie aanzetten. Hierbij gebruik makende van verschillende beïnvloedingsprincipes, afkomstig uit de psychologie en de gedragswetenschappen (=neuromarketing).

Wie ben ik verder?
Ik beschik over meer dan 14 jaar aan ervaring, kennis en passie om samen te werken aan het verwezenlijken van jouw doelen.
Ik heb wetenschappelijk en praktijkgerichte opleidingen gevolgd op het gebied van o.a. digitale strategieën, leiderschap, communicatiewetenschap, management en consultancy aan de Beeckestijn Business School, de Vrije Universiteit en aan de NHTV.

Hoe kan ik jou helpen?
Dus of je nu op zoek bent naar een tijdelijke invulling (strategisch of uitvoerend), meer aan de slag wilt gaan met online marketing of fondsenwerving of mooie teksten kunt gebruiken om jouw doelen te bereiken? Neem contact met me op, zodat we kunnen bekijken hoe ik jou verder kan helpen.

Online marketing

Strategie & Uitvoer

Fondsenwerving

Online & Offline

Projectmanagement

Van brainstorm tot evaluatie